هوندا سیویک با رینگ های ADV.1
 
classic car
 
دو شنبه 2 / 10 / 1391برچسب:, :: 13:2 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

نسل هشتم هوندا سیویک (که در فاصله سال های 2005 تا 2011 میلادی تولید می شد) قبل از آنکه در سال 2009 دچار فیس لیفت شود، از آن دسته خودروهایی بود که با یک کیت بدنه مختصر ظاهرش طوری تغییر می کرد که دیگر آن استایل خسته کننده را نداشت. اما سیویکی که کمپانی آمریکایی Advance Once به تازگی معرفی کرده چندان با این قاعده سازگار نیست . . .

Honda Civic Sedan ADV.1 Wheels

بدنه این سیویک در قسمت جلو و تمام صندوق عقب با فیبرکربن پوشانده شده که به عقیده ما اصلا هم زیبا نیست! داستان وقتی بدتر می شود که به نمای عقبی خودرو می رسیم؛ یعنی جایی که یک اسپویلر کربنی بزرگ شما را به خود خیره می کند. اینکه چرا بر روی خودرویی که پیشرانه دو لیتری اش 220 اسب بخار قدرت و 215 نیوتن متر گشتاور دارد چنین باله بزرگی نصب شده را نمی دانیم ولی می دانیم که Advance Once به یاد مدل های Type R چنین کاری را انجام داده است. همچنین رینگ های استفاده شده در این سیویک از مدل ADV5TF بوده که مشتریان می توانند سایز آنها را از 17 تا 22 اینچ نیز سفارش دهند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 16789
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1